Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu informuje, iż rusza nabór wniosków na zwrot kosztów na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników (art. 21 ust. 1).
Zasady udzielania wsparcia:
- Urząd przyznając refundację będzie brał pod uwagę zakres i skalę zniszczeń u pracodawcy spowodowanych powodzią oraz możliwości utrzymania przez pracodawcę miejsc pracy.
- Refundacji podlegają koszty poniesione przez pracodawcę na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne zatrudnianych pracowników.
- Okres zwrotu: do 12 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2025 roku.
- Wysokość zwrotu: kwota nieprzekraczająca miesięcznie iloczynu dwukrotnego minimalnego wynagrodzenia za pracę tj. 8600 zł i liczby zatrudnionych pracowników, w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy.
Ważne!
- Pracodawca zobowiązany jest do utrzymania stanu zatrudnienia obowiązującego na dzień zawarcia umowy przez cały okres refundacji.
- Łączna wartość pomocy publicznej udzielonej na podstawie ustawy w celu naprawienia szkód powstałych w wyniku wystąpienia powodzi nie może przekroczyć wartości szkód materialnych poniesionych na skutek powodzi pomniejszonej o wartość uzyskanego odszkodowania.
- Wsparcie stanowi pomoc de minimis.
Formularze dostępne do pobrania na stronie internetowej w sekcji "Dokumenty do pobrania".
Link bezpośredni: Zwrot kosztów poniesionych przez pracodawcę z tytułu zatrudnianych pracowników (pomoc dla pracodawcy, którego zakład został zniszczony w skutek powodzi) - dokumenty do pobrania